Thursday, September 3, 2009

masa berlalu

masa berjalan tanpa henti
tanpa melihat kebelakang lagi
tapi
tidak bagi aku
aku sentiasa mencari ruang untuk
kembali ke masa indah aku dulu
tapi
sudah pasti
itu semua hanya hayalan
seorang kanak2 perempuan
haha

zaman 15 tahun aku akan berakhir
sekejap shaja lagi
persoalannya,
adakah aku boleh untuk melepaskan
zaman indah aku

aku tidak sanggup untuk meninggalkan
besties aku terutamanya
cikgu2 yang tak pernah jemu
menunjuk ajar aku

terutamanya cikguteacher kesayangan aku :
cikgu raja
cikgu hamidah
cikgu rahimah
cikgu anizah
ustazah arbaeyah
teacher che
cikgu ropidah
teacher norimah
and all the teachers that had teach me before !

i just want all of you know that
i love you soo much !

1 comment:

  1. tumpang tanya sikit boleh? Cikgu Ropidah ni orang Langkawi ka? kalau ya, tlg reply mesej kat blog aunty ya!

    ReplyDelete